foto´s galapagos - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Irma en Daphne - WaarBenJij.nu foto´s galapagos - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Irma en Daphne - WaarBenJij.nu

foto´s galapagos

Door: Daphne en Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma en Daphne

09 Oktober 2010 | Ecuador, Guayaquil

De foto´s van de Galapagos staan online! Te zien bij het vorige reisverslag

groetjes Daphne en Irma

• 09 Oktober 2010 - 18:24

Helpdesk:

We hebben het maar weer gefixed!!!;p
    Prachtige foto's echt super!! Maar jullie weten het nu, ook digitaal moet je het veilig doen! groetjes

• 09 Oktober 2010 - 18:47

Marja En Simon:

He meiden echt fantastische foto's, die wandelschoenen staan je goed Daphne? Werkelijk prachtig zo dicht bij die zeehonden. Jullie stralen het echt uit zoveel plezier als jullie hebben. Wel meiden geniet er verder van en neem nog maar een lekkere coctail, proost.
    Groetjes en en dikke kusxxxxx

• 10 Oktober 2010 - 09:17

Gilly:

Hola hola,

Mooie foto's! En die zeeleeuwen; how cute! Dat jullie zo dichtbij konden komen bij die mooie schattige beesten! WOW!
    Well have fun! Lekker los gaan! ;)

Ciao guapas, besos.

• 10 Oktober 2010 - 17:12

Sonja:

Meiden wat coool! Echt een prachtige foto's. Een grote dierentuin daar. Ben erg jaloers. Geniet er nog maar van!
    Xx Son

• 12 Oktober 2010 - 15:02

Joyce:

Ik kan maar 1 ding zeggen

WOW!!!

• 13 Oktober 2010 - 12:03

Ariane:

Hoi meiden,

niet alleen jullie daar genieten van alles, maar wij hier ook door de leuke, beeldend geschreven verslagen en de super foto's. Ga zo door!

Groetjes van ons allemaal, Ariane

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Irma en Daphne

7 Maanden gaan we erover doen... Miami, Ecuador, Peru, Bolivia, Argentinië, Chili, Paaseiland, Frans Polynesië, Nieuw Zeeland, Australië en Thailand. Lees hier alles over onze avonturen en bekijk onze actiefoto's!

Actief sinds 02 Juli 2010