Aardbeving in Christchurch - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Irma en Daphne - WaarBenJij.nu Aardbeving in Christchurch - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Irma en Daphne - WaarBenJij.nu

Aardbeving in Christchurch

Door: Daphne en Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma en Daphne

24 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Hier even een kort berichtje van ons vanuit Nieuw Zeeland.
Zoals iedereen vast op het nieuws wel heeft gelezen is er weer een ernstige aardbeving geweest in Christchurch. Om iedereen gerust te stellen: Daar zijn wij niet. We waren van plan daar volgende week heen te gaan, dus het is wel even schrikken om al die beelden van de stad te zien.
We vliegen over een week vanaf Christchurch naar Sydney, dus we weten nog niet precies waar we de komende tijd heen gaan en hoe we precies het land gaan verlaten. Maar dat komt allemaal wel goed. Het liefst zouden we nu meteen naar Christchurch gaan om de mensen daar te helpen, maar dat is niet echt mogelijk helaas.
We hebben wel geld gedoneerd en voor de mensen die ook graag willen helpen, kun je kijken op http://www.redcross.org.nz/donate

Er zitten nu nog een heel aantal reisgenootjes van ons in Christchurch, dus we hopen snel wat van hen te horen dat alles oke is...

Tot snel

• 23 Februari 2011 - 23:01

Marlène De Wildt:

Hoi meiden, ik moest ook direkt aan jullie denken! Ik wist niet dat jullie daar ook heen zouden gaan en dacht ach, het zou wel toevallig zijn, maar zo zie je; het had dus wel gekunt. Gelukkig waren jullie er niet, want dat zou een enorme domper op jullie feestvreugde zetten...... zoiets zou je niet snel vergeten. Hopelijk worden de mensen daar met alle hulp bijgestaan; ook voor hen is het van het ene moment op het andere en dat kan je leven drastisch veranderen!
    Maar geven jullie de moed niet op en ga nog even door met genieten, en als het op jullie weg mag komen, dat jullie ergens zouden kunnen helpen, kan dat ook een enorme verrijking zijn! Hartelijke groetjes!

• 23 Februari 2011 - 23:04

Elske:

Oh gelukkig meiden!!! Was toch wel ff ongerust! Sterkte daar en doe voorzichtig! Kus

• 24 Februari 2011 - 00:12

Ingrida:

Gelukkig!!! Wat zijn jullie lieve zuster? Heel veel sterkte.

• 24 Februari 2011 - 06:18

Bakker Gerard:

Inderdaad heb ik aan jullie gedacht, een hele geruststelling nu dat alles goed met jullie is. Geniet nog maar lekker en take care.

Gerard

• 24 Februari 2011 - 08:29

Anne:

Meiden, goed om wat van jullie te horen! Zat ook wel even in de rats, hopelijk kunnen jullie de reis goed vervolgen en gaat het goed met jullie reisgenoten!

Dikke X

• 24 Februari 2011 - 09:17

Oma En Opa:

we zijn blij iets van jullie te lezen
    doe voorzichtig hoor gr. opa

• 24 Februari 2011 - 10:36

Sandra:

Gelukkig! Was toch behoorlijk ongerust... kom maar snel terug ;)

Xxx

• 24 Februari 2011 - 11:05

Vi:

Fijn te horen dat jullie ok zijn. Wees voorzichtig!

• 24 Februari 2011 - 13:08

Tanja:

Gelukkig dat jullie OK zijn.
    Geniet nog van de laatste weken.

• 24 Februari 2011 - 13:09

Fam Weijens:

Wat fijn dat jullie ongedeerd zijn. Wij zijn bekende van je moeder (Daphne).
    Wat een geruststelling voor jullie familie en bekenden in Nederland.
    Omdat wij de foto's wilde zien toen jullie ouders in Argentinië waren zijn wij jullie blijven volgen. Onze kleindochter is momenteel in Australië. Hopen dat jullie nog een fijne voortzetting van de reis gaan maken. Groetjes voor jullie beide.

• 24 Februari 2011 - 15:36

Carola:

Wat goed dat jullie even een berichtje sturen om te laten weten dat jullie oke zijn.
    We zijn erg blij dat alles goed is met jullie. Hopelijk horen jullie snel positieve berichten van jullie reisgenootjes.

Groetjes!

• 24 Februari 2011 - 18:00

Emy:

Fijn dat jullie even laten weten dat het goed gaat met jullie! Hopelijk horen jullie snel wat van jullie reisgenootjes. kus

• 24 Februari 2011 - 18:06

Roos:

AHHHHH gelukkig jullie zijn ongedeerd. Ben ik zeer blij om! Ik hoop dat jullie snel iets horen van jullie reisgenootjes. X

• 24 Februari 2011 - 18:09

Ildiko En Ton:

Pak van m'n hart dat alles ok is met jullie! Ik hoorde het (CNN) even nadat het gebeurd was en kon meteen de slaap niet meer vatten. 's Morgens meteen Marja gebeld...die nog van niks wist. Gelukkig zijn jullie safe!
    Vreselijk voor de mensen daar! Hoop dat het vliegveld weer open is want dat was meteen na de beving gesloten. Status quo weet ik nu niet maar ik hoop dat jullie reisgenootjes ook niets is overkomen! Blijf in contact...want dit is best eng om te horen hier.Take care en liefs, XXX

• 26 Februari 2011 - 12:48

Anne:

Hoi,

Wat een geluk dat jullie daar nog niet naar toe zijn gegaan.

Wij hebben ons wel zorgen gemaakt natuurlijk.

Verder maar hopen dat er niemand van jullie vrienden daar, ook maar iets van heeft meegekregen.

Geniet nog even en tot ziens,

Groetjes van Anne en Ruud

• 27 Februari 2011 - 17:11

Willyschavemaker:

gelukkig meiden dat jullie veilig zijn
    ook wij dachten meteen aan jullie.
    geniet nog maar lekker.
    groetjes Theo en Willy